Overslaan en naar de inhoud gaan

Bram Holzapfel weg bij DDB & Tribal Amsterdam

De creatief directeur gaat voor zichzelf beginnen.
Miniatuurvoorbeeld
© DDB & Tribal Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
© DDB & Tribal Amsterdam

Bram Holzapfel heeft DDB & Tribal verlaten om voor zichzelf te beginnen als creative director en copywriter. Hij was sinds januari 2014 directielid in Amsterdam als worldwide creative director. In die functie was hij verantwoordelijk voor klanten als KLM, Heineken en Philip Morris International.

Ook had hij de leiding over de internationale ontwikkeling van acht regionale creatieve hubs bij DDB. 

Holzapfel meldt op LinkedIn dat hij in augustus heeft opgezegd bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

Hij heeft een lange carrière als creatief bij verschillende reclamebureaus. In 2012 kwam hij bij DDB/Rapp. Daarvoor werkte hij onder meer bij J. Walter Thompson Amsterdam en Publicis Dialog en zette hij met Edgar Molenaars (nu Ogilvy & Mather) het bureau let's be frank op, wat later fuseerde met JWT.

Leegloop

Er is de laatste maanden een leegloop in de top bij DDB & Tribal Amsterdam. Zo verliet in juli executive creative director Dylan de Backer het bureau. In mei kondigden de co-ceo's Ivo Roefs en Alistair Beattie hun vertrek aan per 1 augustus

Esther te Pas (47) en Lawrence du Pre (53) - beiden afkomstig uit de eigen gelederen - vormen sinds 1 augustus de nieuwe directie.

Het is niet bekend wie Holzapfel opvolgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in