Overslaan en naar de inhoud gaan

Behavioural targeting De Telegraaf en Revenue Science

Voor het aanbieden van behavioural targeting gaat Telegraaf Online Sales samenwerken met Revenue Science.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met behavioural targeting wordt het voorgaande gedrag van bezoekers gebruikt om hen in de toekomst meer relevante content en/of aanbiedingen te presenteren. Het voorgaande gedrag van bezoekers wordt geregistreerd via bezochte website secties, gelezen artikelen, ingevoerde zoekwoorden, demografische informatie en domeinregistratie.

related partner content for mobile comes here

'Het voordeel van behavioural targeting is dat adverteerders geen vaste ruimte op een website hoeven in te kopen waarvan zij denken dat de doelgroep daar te vinden is. Op basis van interesses afgeleid uit het gedrag wordt de doelgroep bereikt, waar dan ook', zegt Aschwin de Bruijn, Sales manager van Telegraaf Online Sales.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in