Overslaan en naar de inhoud gaan

JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’

Met de interactieve technologie kan iedereen zichzelf in de commercial plaatsen om onderdeel te worden van het merkverhaal.
JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’
JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’
© Gospooky
JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’
JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’
© Gospooky

Find your fit, is de naam van de nieuwe, innovatieve campagne van JBL ter ondersteuning van de lancering van de True Wireless-oordopjes. De campagne, ontwikkeld door GoSpooky, maakt gebruik van de face swap-technologie. Hierdoor kan iedereen zichzelf in de commercial plaatsen om onderdeel te worden van het merkverhaal. De campagne is in het leven geroepen om duidelijk te maken dat de nieuwe oordopjes van het audiomerk ontworpen zijn voor elke levensstijl.

related partner content for mobile comes here

De campagne draait om het winnen van een campagneshoot waardoor de deelnemer het gezicht wordt van de #JBLFindYourFit-campagne

Find Your Fit - JBL True Wireless Earbuds

Vijf campagne video's

Vijf verschillende video's maken onderdeel uit van de campagne, elke video vertelt een ander verhaal en presenteert een andere producttoepassing. Van freerunning tot breakdancen en modellenwerk. De boodschap moet de doelgroep stimuleren om de eigen stijl te vinden door het uitproberen van de verschillende stijlen zonder dat daarvoor het fysieke product nodig is. 

De content is ontwikkeld in samenwerking met Reface, een bedrijf dat zegt specialist te zijn in deep-tech met machine learning en kunstmatige intelligentie. 

'Naamsbekendheid, loyaliteit en merkliefde'

JBL lanceerde eerder deze maand samen met McCann een multichannel EMEA-campagne voor de verschillende True Wireless producten. Deze campagne is volgens het merk gebaseerd op het strategische kader en het creatieve verhaal 'Sound that fits you'. GoSpooky kreeg de opdracht om een impactvolle social media-campagne te ontwikkelen op basis van hetzelfde creatieve verhaal. Het bureau geeft aan dat het doel moest zijn om de naamsbekendheid, loyaliteit en merkliefde voor JBL te versterken onder een online publiek. 

‘Video-first’-campagne

Nicolas Griffioen, Social Lead bij GoSpooky: ‘JBL is als merk altijd op zoek naar het verleggen van grenzen op het gebied van social media en technologie. Het True Wireless-productassortiment gaf ons de mogelijkheid om een bijzondere social media campagne op te zetten, waarbij zowel de consument als het product centraal staan in de content.Met dit als uitgangspunt hebben we een korte ‘video-first’- campagne gemaakt die het publiek in staat stelt om deel uit te maken van de campagne en hen een leuke reden geeft om het op social media te delen."

Impact

Antonina Filonenko, social media lead EMEA bij JBL, voegt daar nog toe: ‘Met ‘Find your fit’ willen we op een impactvolle manier in contact komen met ons publiek en hen echt ontmoeten waar ze zijn.’ 

De campagne wordt uitgerold in Nederland, Scandinavië, het Verenigd Koninkrijk, België, Frankrijk, Duitsland en Spanje. 

Lees ook: JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in