De film is in samenwerking met Oxfam Novib en creatief bureau Herc ontwikkeld.
'Cake Imagine AI' is een aanvulling op de al bestaande film- en fotodivisie van het bureau. YoungCapital Next is de eerste klant.
De productiemaatschappij is gespecialiseerd in 'food & beauty'-content.
‘Reclamemakers hebben vaak geen idee van wie er op de filmset rondlopen.’
‘Weirdness laat je op een andere manier naar het leven kijken’, aldus bureau KesselsKramer.
'Jacques kent iedereen in de reclame, ik in de filmwereld. Met BrandTalent slaan we hier een brug tussen', aldus Vanessa Henneman.
Halal wint in de categorie Film voor LGBT Network ‘We will become better’ een bronzen Leeuw. Eerder won het bureau zilver in Film craft.
De video moet zelfstandige entrepreneurs bewust maken van het belang van een duidelijke toekomstvisie.
De korte film over corona en hoop toont elf bekende en creatieve Amsterdammers die samen ‘parels vinden in de shit’.