Gaat de FIFA iets doen met de brandbrief? Nee, denkt 73 procent van de Nederlanders.
Het oliebedrijf vernietigt de planeet en heeft als Saudische onderneming niets op met lhbti-relaties, schrijven de profvoetbalsters.
Electronics Arts gaat zijn bekende voetbalgame een andere naam geven en bereidt zich voor op een grote marketing- en sponsorstrategie.
De nieuwe streamingsdienst richt zich op voetballiefhebbers. Een kwart van de Nederlanders zegt oren te hebben naar een abonnement.
De FIFA wilde naar verluidt één miljard dollar voor de nieuwe licentierechten, wat de game-uitgever te veel vond. Nu volgt een scheiding.
De dienst bevat originele documentaires, live wedstrijden en duizenden oude wedstrijden. Voetbalfans kunnen ook nieuws lezen.
Egamers kunnen toppers als Cristiano Ronaldo of Messi laten spelen in de nieuwe tenues als statement in de strijd tegen schelden met kanker.
Het digitale bureau wint pitch en gaat het World Football Museum ondersteunen bij drie projecten.
Enzo's Monthly Motion #18: Voetbal