De Club wil transities versnellen middels samenwerking en kennisdeling.
Met de centrale boodschap ‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’, zet het platform zijn de circulaire gedachte kracht bij.
Het Zweedse woonwinkelwarenhuis gaf kunstenaars de vrijheid om kunstwerken te maken met producten uit de hub ter inspiratie.
De fiets-als-een-service-aanbieder roept mensen op zich aan te sluiten bij de Swapfiets-beweging om bij te dragen aan meer leefbare steden.
'Onze omgang met spullen is beschamend, gedrag verandert niet. De ontwerpgemeenschap moet verantwoording nemen', vindt Richard van der Laken
Introductie van ’s werelds eerste circulaire tennisbal moet CO2-uitstoot beperken en plastic soep verminderen.
De abonnementsdienst voor huishoudelijke apparaten lanceert eerste thema-campagne: Koop niks. Krijg alles.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 6 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 5 van 6.