Buutvrij bedacht en ontwikkelde de campagne. Een pitch ging hieraan vooraf.
'We hebben ons hoofd boven water weten te houden', zegt Reuben Alexander.
Jorn Dost wordt creative director. Reuben Alexander en Maarten Boer blijven als oprichters onderdeel van het managementteam.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Het eerste werk van de hand van DDB Unlimited moet in september het levenslicht zien.
Buutvrij for life en Johan Kramer maakten de campagne 'Al 50 jaar niet te stoppen' op basis van de Nobelprijs-speech uit 1999.
De nieuwe campagne van het Zweedse woonwarenhuis toont producten die eenvoudig zouden kunnen bijdragen aan de deugdzame queeste.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Reuben Alexander van Buutvrij for life.
Nieuwe campagne moet bewustwording creëren rondom het afvalprobleem van afgedankte matrassen.
NGO wil Nederland activeren met campagne ‘We doen dit. Samen.’