Na een aantal succesvolle edities hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards.
Vernieuwend willen denken, kan je bril in een te vroeg stadium kleuren, waardoor je uiteindelijk de verkeerde beslissing neemt.
Het vergroten van het kennisniveau en de beslissingsbevoegdheid van de doelgroep is niet het doel, maar een mooi bijproduct van marketing.
Appreciative Inquiry focust op sterktes in plaats van zwaktes. Nine Stut paste het toe bij haar nieuwe werkgever Transamerica.
Vier marketingtalenten van Afas, Auping, PostNL en Unmuted maken kans op de titel Marketing Talent of the Year.
Hoe haal je 25 procent meer omzetgroei met een nieuw product in een bestaande B2Bmarkt? Laura van Santen (Mueller) onderzocht het.
McDonalds, Plus, PostNL en VodafoneZiggo kunnen Marketing Company of the Year worden. Ajax, Auping en NNT gaan op voor Transformer.
Tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards wordt bekendgemaakt wie Arno de Jong opvolgt als Marketeer of the Year.
De winnaars van de Dutch Marketing Awards worden donderdag 26 maart om 16.30 uur aangekondigd in een live online talkshow.