Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 10 marketeers zijn in de race voor de titel Marketeer of the Year

Tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards wordt bekendgemaakt wie Arno de Jong opvolgt als Marketeer of the Year.
Top 10 Marketeer of the Year
Met de klok mee: Dorkas Koenen, Nicole Freid, Martijn Delahaye, Ine Stultjens, Colette Cloosterman - Van Eerd, Boukje Taphoorn, Lydi…
Top 10 Marketeer of the Year
Met de klok mee: Dorkas Koenen, Nicole Freid, Martijn Delahaye, Ine Stultjens, Colette Cloosterman - Van Eerd, Boukje Taphoorn, Lydi…

De jury van Marketeer of the Year heeft de longlist voor Marketeer of the Year bekendgemaakt. Op 22 april worden tijdens een online liveshow de Dutch Marketing Awards 2021- georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie - uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties. De Marketeer of the Year is de belangrijkste persoonsgebonden marketingprijs in Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Dit is de longlist van Marketeer of the Year 2021 (in alfabetische volgorde):

  • Lydi Siebers (HelloFresh)
  • Colette Cloosterman- Van Eerd (Jumbo)
  • Martijn Delahaye (Afas)
  • Nicole Freid (Hak)
  • Dorkas Koenen (Rabobank )
  • Ine Stultjens (Auping)
  • Boukje Taphoorn (Bol.com)
  • Caroline van Turennout (Zeeman)
  • David Verschoor (Hartstichting)
  • Johan van der Zanden (Albert Heijn)

De nominaties van de andere categorieën, zoals Marketing Company of the Year en Internal Branding Company of the Year, worden in aanloop naar het evenement bekendgemaakt. 

Criteria en jury

Ook in dit bijzondere en ook lastige coronajaar wordt de winnaar door vakgenoten en oud-winnaars beoordeeld op zijn/haar marketingprestaties. Belangrijkste criteria daarbij zijn: effectiviteit (wat is er dankzij marketing gebeurd), innovatie (is er sprake van de inzet van nieuwe en vertrouwde marketingmiddelen) en persoonlijkheid (is deze persoon in staat om marketing de plek te geven die het verdient binnen de organisatie). Vorig jaar viel de eer te beurt aan Arno de Jong (Nederlandse Loterij). 

De jury bestaat uit: 

  • Susanne van Nierop - Adformatie - Voorzitter
  • Marlijn van Straaten RM - Nima, Dr Hauschka Benelux    
  • Anouk Beeren - Intergamma     
  • Edgar Molenaars - KPMG  
  • Yvonne Nassar - Van Gogh Museum       
  • Erik van Engelen - Wildlands Adventure Zoo Emmen         
  • Arno de Jong - Nederlandse Loterij

De uitreiking online van de Dutch Marketing Awards online bijwonen? Meld je aan voor de livestream

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in