NOC*NSF wil politici bereiken met een publiekscampagne en persoonlijke aanpak. Directeur Marc van den Tweel over deze onorthodoxe aanpak.
De VVD is de partij van de gesloten gelederen, van de neuzen dezelfde kant op. Geen kiertje licht, wrevel noch wrijving te bespeuren.
Lastig journaille zal er altijd zijn. Het is aan de professional daar 'calm and collected' mee om te gaan. Jan-Willem Wits geeft tips.
VVD dient een motie in voor een transparantieregister, om de NPO zo te verplichten duidelijk te maken hoe het belastinggeld besteedt.
Branded content bureau Bombilate kreeg opdracht om mensen op straat de waarom-vraag te stellen. Stacey Rookhuizen: ‘Zo simpel was het echt.'
Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Europarlementariër Bart Groothuis vertelt over de nieuwe cybersecuritywet-uitdagingen, bescherming tegen China en ransomware aanvallen.
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Het meest opmerkelijke van Nederlandse bedrijven op social media, door The Best Social Media.