Makerstreet, eigenaar van het videoproductiebureau, heeft zo'n 15 mensen moeten laten gaan, licht managing partner Roderick Martens toe.
Clubiconen De Wolf en Boskamp (en zijn rode zwembroek) schitteren in nieuwe video van Feyenoord-hoofdsponsor.
Online videocampagne heeft volgens bureau Wolfstreet ‘aanstekelijk effect’ en moet eenzaamheid onder ouderen tegengaan.
Social platform TikTok lanceert een nieuwe campagne genaamd #JouwSuperkracht. Doel is de LGBTQ+gemeenschap een hart onder de riem te steken.
Waarom deze werelden vaak nog gescheiden zijn en hoe consumenten toch goed kanaalonafhankelijk bereikt kunnen worden.
De film, die al 850 duizend keer bekeken is op Youtube, is onderdeel van de eerste Russische bewustwordingscampagne tegen homofobie.
Bij long form verdwalen marketeers in de gegevens van Facebook. Een uitleg volgens het principe van D.N.A.M..
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Onze trainers en Learning Experience (LX)-designers zijn hard aan het werk gegaan om nieuwe leerervaringen te ontwerpen