Marc Oosterhout geeft in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #12: De logica
De merken zetten muziek in op weg naar 100% transparantie.
Social media-bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Linda Klunder is head of Impact bij Kumasi: ‘Het is vreemd dat dit restproduct zo lang over het hoofd is gezien door de grote industrie.’
Voormalig Ambassadors-partner, Vincent Lammers, zet de lijnen uit als executive creatief directeur.
Wat kenmerkt de communicatie- en marketingaanpak van succesvolle impactondernemers als Henk Jan Beltman en Merijn Everaarts?
Tony's komt met de 'hieper de pieper-reep', de 'je wordt bedankt-reep', de 'blij met jou-reep', de komt goed-reep en de 'voor de zomaar'.
Bedrijf wil net als Wetransfer, Tony's Chocolonely en Dawn succes in de zakenwereld herdefiniëren.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt een vakgenoot naar inspiratie. Ditmaal Tony's Chocolonely's CMO Thecla Schaeffer.