Met de centrale boodschap ‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’, zet het platform zijn de circulaire gedachte kracht bij.
Platform Klup organiseerde de grootste interactieve Sing-A-Long van Nederland om vijftigplussers een warm kerstgevoel te bezorgen.
Het initiatief van ontmoetingsplatform Klup moet het grootse muzikale kerstlivestream-event van Nederland worden.
Voordeeldrogist wil blijven verrassen met emotionele verdieping in campagnes dit jaar.
Vorig jaar stelde het postbedrijf nog dat de postbode wel eens iets te maken zou kunnen hebben gehad met de Onbevlekte Ontvangenis van Maria
De internationale kerstboodschap van verbinden moet kracht bijgezet worden met de nieuwe track ‘Thuis’
De speelgoedketen wil het Speelboek meer onder de aandacht brengen als bron van inspiratie voor ouders en kinderen.
Reikhalzend wordt jaarlijks uitgekeken naar het Kerst-huzarenstukje van de warenhuisketen uit het Verenigd Koninkrijk.
De fastfoodketen vervroegt de Kerstcampagne naar juli om publiek de kans te geven de coronachaos even te ontvluchten