Vandaag een persbericht gekregen: SCAN Management Consultants is per 1 november een strategische samenwerking aangegaan met Stephan Fellinger van Fellinger interactieve marketing.
Gezamenlijk zullen SCAN en Fellinger opdrachtgevers adviseren ten aanzien van:
*De integratie van online/ offline merkontwikkeling en management, -marketing en communicatie
*Audits op dit gebied
*De selectie van gespecialiseerde bureaus
Stephan blogt natuurlijk voor MolBlog en schrijft columns voor Tijdschrift voor Marketing, maar hij werkte afgelopen jaar ook als adviseur o.a. voor opdrachtgevers als, Wegener, VNU Business Publications, VARA, Vereniging Eigen Huis, KPN, Gouden Gids en Pon's Automobielhandel.
Daarnaast is hij uitgever van Blogo.nl, de eerste webloguitgeverij van Nederland, waardoor hij, zoals hij aangeeft, zelf ook met de voeten in de interactieve klei staat. Hij is spreker op congressen (volgende week op Fusion2005), meestal over het veranderende interactieve medialandschap.
Hein Becht van SCAN zegt 'De interactieve discipline is volwassen en een essentieel onderdeel van marketing geworden. Door Stephan actief te betrekken bij SCAN, vindt een vergelijkbare, logische integratie in onze adviespraktijk plaats.'
Fellinger op zijn beurt: 'Het slaan van een brug tussen traditionele marketing en interactieve marketing is in mijn ogen essentieel. We staan op de drempel van enorme veranderingen in het medialandschap, waarbij er grote mogelijkheden ontstaan bij een betere integratie van beide vakgebieden.
'Hierbij valt momenteel op, hoe ondoorzichtig het huidige bureauaanbod op interactief gebied voor opdrachtgevers is. Te vaak weet de opdrachtgever niet, in hoeverre partijen technisch, strategisch en/of creatief/ conceptueel aansluiten bij zijn of haar wensen. Door onze samenwerking ontstaat ook op dat vlak veel meer transparantie en daar is in onze ogen enorme behoefte aan in de huidige markt.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!