Overslaan en naar de inhoud gaan

Anderzorg brengt burn-outprobleem van millennials onder de aandacht

Onder meer artiest Sharon Doorson vertelt over haar burn-out.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Anderzorg lanceert vandaag een nieuwe campagne, als vervolg op de vorige campagne ‘Zorg voor #deleven’. Beide campagnes zijn gecreëerd door het bureau XXS Amsterdam. In de nieuwe campagne ligt de focus op millennials. De geïntegreerde campagne bestaat uit een online documentaire, een tv-commercial, overstappen via Instagram, display en programmatic radio.

related partner content for mobile comes here

In een korte film vertelt artiest Sharon Doorson over haar burn-out en hoe ze daar is uitgekomen. Anderzorg geeft de komende weken online advies over het voorkomen van zo’n burn-out. De verzekeraar komt met blogs met tips, coaches die beschikbaar zijn via een chatfunctie en een live sessie via Facebook. Verder is er een campagnesite opgezet als kennisplatform.

‘Waar zorgverzekeraars normaal alleen aan het einde van het jaar zichtbaar zijn, is Anderzorg dat al het hele jaar door met content die betekenis heeft’, zegt Michael van den Brande, Brand Strategist bij XXS Amsterdam. ‘Alle activaties die we dit jaar op social hebben gedaan op het gebied van meedenken, vernieuwen en veranderende zorg, zien we nu dus terug in de eindejaarscampagne.’

Tevens biedt Anderzorg dit najaar de mogelijkheid om over te stappen via de Instagram-pagina van Anderzorg. Zo kunnen millennials hun zorgpakket samenstellen en direct overstappen.

Credits


Opdrachtgever: Anderzorg
Klant: Maurice van Dijk, Jeroen Hamstra, Cynthia de Rooij
Account bureau: Robbert-Coen Koreman, Annika Timmer
Creatieve Directie: John de Vries en René Verbong
Art: Paul van Uden
Copy: Anne-Maro Huberts
Strateeg: Michael van den Brande
Agency producer: Marcel Ossendrijver
Fotografie: Masha Osipova
Filmproductiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regisseur: Madja Amin
D.O.P.: Noël Schoolderman
Executive producer: Jolanda de Boer
Producer: Berthine van Dalen
Post production company: Captcha
Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus

Fotografie: Masha Osipova


Filmproductiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regisseur: Madja Amin
D.O.P.: Noël Schoolderman
Executive producer: Jolanda de Boer
Producer: Berthine van Dalen
Post production company: Captcha
Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus


Producer: Berthine van Dalen
Post production company: Captcha
Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus


Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus


Sound studio: Soundcircus

Sound studio: Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in