Melissa was boos op PostNL, dat de door haar bestelde zeemeermin-bankdekentjes bij de verkeerde persoon bezorgde. Geen dekentjes voor Melissa en haar geld kreeg ze ook niet terug.
Boze Melissa schakelde Tim Hofman in van het programma #BOOS, alleen te zien op Youtube en razend populair onder jongeren. Een soort Breekijzer van Pieter Storms, maar dan wel met humor. Iedere aflevering trekt honderdduizenden kijkers.
Handig
Tim snapt hoe PR-afdelingen en voorlichters werken, en maakt daar handig gebruik van, terwijl veel voorlichters soms maar weinig van Tim snappen. Bij Walibi deze zomer bijvoorbeeld, dat het gewoon even lekker liet lopen.
De woordvoerder van PostNL niet.
Tim kwam samen met Melissa binnen met 30 broccoli's. Reden: ‘Waarom zou je het niet doen.’ De voorlichter in kwestie, Jelleke van Rantwijk, begrijpt hoe #BOOS werkt en stond de programmamaker en de gedupeerde Melissa te woord. Ze liet zich niet ontregelen, was duidelijk en uiteindelijk werd het nog een gezellige bijeenkomst in de hal van het hoofdgebouw van PostNL.
Lijstje
Van Rantwijk was nog wel even teleurgesteld dat zij geen lijstje om de oorkonde kreeg die de voorlichters door Tim wordt overhandigd, maar goed: ze had er wel een paar dozen broccoli voor in de plaats gekregen.
Terugkijken
Nazorg van de communicatiemensen van PostNL was er ook. Ze lieten via Twitter nog even hun licht schijnen op het #BOOS-bezoek en de broccoli die ze cadeau hadden gekregen: # wordenwesterkervan.
We hebben iemand #BOOS gemaakt, dus we kunnen wel wat gezonde broccoli gebruiken. #wordenwesterkervan https://t.co/E209SAT6rL pic.twitter.com/XRxwn9YcH8
— PostNL (@PostNL) 17 november 2016
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!