Dit is de kerstcommercial van de Duitse tearjerker-kampioen Edeka
Vorig jaar huilden we om 'Zeit heimzukommen'. Dit jaar kiest de Duitse supermarkt voor het thema Zeitschenken.
'Ik moet nog dit, ik moet nog dat, ik moet nog zus, ik moet nog zo.' We moeten met z'n allen zoveel, maar wanneer maken we tijd voor elkaar? Dat inzicht levert de volgende kerstcommercial van Edeka op.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
#Zeitschenken – EDEKA Weihnachtswerbung
Edeka is niet de enige adverteerder die met Kerstmis voor dit thema koos. Zo maakte de Britse supermarktketen de 3,5 minuten durende film 'The greatest gift (is me)':
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaSainsbury's OFFICIAL Christmas advert 2016 -The Greatest Gift
Hieronder nog een keer de Edeka kerstcommercial van vorig jaar, waarbij grootvader zijn eigen dood ensceneert om eindelijk zijn familie weer eens aan tafel te krijgen met Kerstmis:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid