
'Ik moet nog dit, ik moet nog dat, ik moet nog zus, ik moet nog zo.' We moeten met z'n allen zoveel, maar wanneer maken we tijd voor elkaar? Dat inzicht levert de volgende kerstcommercial van Edeka op.
#Zeitschenken – EDEKA Weihnachtswerbung
Edeka is niet de enige adverteerder die met Kerstmis voor dit thema koos. Zo maakte de Britse supermarktketen de 3,5 minuten durende film 'The greatest gift (is me)':
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPSainsbury's OFFICIAL Christmas advert 2016 -The Greatest Gift
Hieronder nog een keer de Edeka kerstcommercial van vorig jaar, waarbij grootvader zijn eigen dood ensceneert om eindelijk zijn familie weer eens aan tafel te krijgen met Kerstmis:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee