De gevestigde orde challengen en jouw merk onderscheiden van de rest. Dit is zeker geen gemakkelijke opgave, want hoe zet je een nieuw digital first merk in een verzadigde markt? En hoe doe je dat met lef? Hoe zet je de marketingmix in? Wat zijn de valkuilen? Hoe bouw je je team? Kortom, er zijn veel vragen die uitgewerkt moeten worden. Je leert hier alles over tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 23 november
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit komt aan bod
De clinic wordt gegeven door Valéry Gresnigt. Hij is verantwoordelijk geweest voor de introductie van het merk Polestar. Hij heeft het merk in Nederland uit mogen rollen en dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Er is veel succes geboekt maar er zijn ook fouten gemaakt. Hoe zet je een gloednieuw digitaal merk eigenlijk in de markt? Hoe maak je content? Welke partners betrek je hierin? En welke rol speelt lef daarbij? Learnings voor bestaande en nieuwe merken komen aan bod.
Het is een hele praktische clinic met veel voorbeelden uit het veld. Met duidelijke cases en heel veel interactie. Het zal beslist niet saai worden!
Over de spreker
Valéry is een creatieve marketing strateeg. Zijn ervaring in Brand Building, Marketing, PR en Events heeft hij opgedaan bij bedrijven zoals L’oréal, Pernod Ricard, Tele2 en Vice. Hiernaast heeft hij ook aan agency en publisher zijde gewerkt, wat hem een allrounder maakt. Als Head of Marketing & PR bij Polestar heeft hij het nieuwe digital first automerk mogen lanceren en is hij in zijn huidige rol van A tot Z verantwoordelijk voor alle consumer facing communicatie.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!