Join the RLVNT breakfast sessie op 28 mei

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de vorige succesvolle RLVNT breakfast sessie legden Rens Plandsoen en Justine Marseille haarfijn uit waarom zij denken dat advertisers meer als publishers op zouden moeten treden. Kortom: het opschudden van de keten. Maar wat nou als je die keten van merk – mens – agency écht op z’n kop zet? 

Precies die vraag staat centraal bij de volgende breakfast sessie, die gehouden wordt op 28 mei van 08:30 – 11:00 uur in het Conservatorium Hotel in Amsterdam. Wat zou er gebeuren als je in plaats van de ‘consument’ als eindstation van productontwikkeling en communicatie te zien, juist de ‘mens’ als vertrekpunt neemt voor alles wat je onderzoekt, bedenkt en maakt. Niet enkel in je communicatie maar ook je producten en de ontwikkeling daarvan. Rens Plandsoen, managing director bij RLVNT, geeft het startschot en neemt jullie mee in deze whole new ball game.

Dat klinkt inspirerend. Maar hoe krijg je dit nu voor elkaar? Zo zal je, als je de consument centraal zet, de keten transparant moeten maken. Maar wat is dan vervolgens het stappenplan? Hoe kan je dit financieel verantwoorden? Hoe werkt de keten überhaupt en waar gaat het geld naar toe? Wie heeft bijvoorbeeld nu ownership over data? Hoe kan je gedragsdata koppelen aan daadwerkelijke motivatie? En hoe breng je die menselijke motivatie dan uiteindelijk in kaart, om er vervolgens je communicatie op te baseren? A lot of questions. Met de passende antwoorden!

Het belooft dus een zeer inspirerende breakfast sessie te worden. 

Aanmelden?
We hebben ruimte voor maar 20 personen. Meld je dus snel aan, vóór vrijdag 22 mei, door contact op te nemen met Sarah Reintjes via Sarah@RLVNT.nl of 06 246 762 56.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →