Nederland heeft een rijke historie: van het ontstaan van ons land (Hof van Nederland), via het verdedigen van ons land tegen het water (Oosterscheldekering) tot het wereldwijde succes van de Nederlandse Armin van Buuren. De vele verhalen vormen samen 'Het verhaal van Nederland'. In 2016 vormt dit de verbindende factor tussen alle interacties, miniaturen en belevenissen in Madurodam én de campagne.
Yvette Nieboer, Madurodam: “De campagne laat perfect zien dat veel Nederlandse verhalen in Madurodam tot leven komen, voor jong en oud“.
Samen bereik je meer!
Binnen de communicatiestrategie hebben Madurodam en RLVNT gekozen voor een samenwerking met RTL. Naast de zorgvuldig geselecteerde tijdstippen waarop de commercial wordt vertoond is er in samenwerking met Telekids een nieuw TV-format ontwikkeld. Twee kidsteams gaan de strijd aan met elkaar in HiHa Holland. De spelshow is opgenomen in Madurodam en is vanaf zondag 8 mei ieder weekend rond 15.50 uur bij RTL Telekids te zien.
Ontdekken waar ons kleine land groot in is
In Madurodam ontdekken bezoekers uit binnen- en buitenland waar ons kleine land groot in is. De verhalen van Nederland komen in het wereldberoemde miniatuurpark tot leven. Ook groots: Madurodam schenkt haar inkomsten aan goede doelen voor kinderen via Stichting Madurodam Steunfonds.
Meer weten? Neem een kijkje op onze website voor een totaaloverzicht van de campagne. http://rlvnt.nl/partnerships/madurodam-3/
Logic & Magic
RLVNT stelt gedrags- en motivatiedata van mensen centraal en ontwikkelt zo relevante en effectieve communicatie voor mensen. Dat doen we met 25 innovatieve creatieven en mediaspecialisten voor o.a. Simpel, Greenpeace, ICI PARIS XL en Fontys Hogescholen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!