Een goede klantervaring is essentieel voor tevreden en loyale klanten. Bedrijven die succesvol de customer journey over alle kanalen kunnen beheren, verhogen de klanttevredenheid, verlagen churn en realiseren meer omzet. SAS analytics helpt marketeers complexe klantrelaties over alle touch points te beheren en wordt hierin door Gartner bevestigd.
Dataspoor
CMO’s hebben te maken met een toename van digitale kanalen. Consumenten gebruiken verschillende digitale kanalen op diverse devices. Hiermee laten ze een dataspoor achter die marketeers gebruiken om keuzes te maken zoals welke aanbieding ze het beste via welk kanaal kunnen doen. Het gaat niet alleen om het verkrijgen van de juiste informatie, maar ook om het beheren van de processen en met marketing analytics tot de juiste beslissingen te komen.
1:1 customer journey
SAS biedt een compleet portfolio digital marketing analytics dat de gehele levenscyclus van digitale marketing analytics beslaat van het verzamelen van data tot het meten van de output van campagnes. Daarmee kunnen bedrijven dynamisch 1:1 customer journeys ontwikkelen en beheren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!