De masterclass Digital & Social Strategy is bedoeld voor professionals die het belang erkennen van de inzet van een sociale en digitale media op strategisch niveau. In een social business draagt uw digitale strategie bij aan de winstgevendheid van de organisatie, dat gaat verder dan de inzet van social media. U leert het samenspel tussen de bedrijfsstrategie en uw digitale strategie te begrijpen en stapsgewijs te verbeteren. Na 3 dagen weet u hoe u beschikbare (klant)data en technologie effectief inzet om uw digitale strategie (verder) vorm te geven.
“Bedrijven en professionals realiseren zich nog te weinig dat de beschikbaarheid van data de samenleving, sectoren en de bedrijfsvoering verandert. Die verandering is begonnen door de komst van het internet, 20 jaar geleden. Sommige sectoren veranderen daardoor drastisch, denk bijvoorbeeld aan de muziekindustrie. Een organisatie moet daarom kunnen experimenteren met trends, zonder dat het de hele bedrijfsvoering in de waagschaal legt.”
Sander Klous, managing director Big Data Analytics bij KPMG en docent van de TIAS masterclass Digital & Social Strategy.
Waarom je kiest voor TIAS:
• De Nr 1 Business School van Nederland: beste Masteropleider 2014 volgens Elsevier, al 4 jaar op rij de #1 in Executive Education volgens Financial Times
• Uitsluitend top academici en de beste praktijkexperts als docent
• Goed te combineren met werk
• Beoordeeld door onze eigen deelnemers met een 9,4.
De masterclass Digital & Social Strategy vindt plaats van 2 t/m 4 november 2015 in Tilburg
Meer weten over de masterclass Digital & Social Strategy bij TIAS >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!