Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Meer bedrijven moeten zich aansluiten bij anti-verspil-logo’

Voedselverspilling is een groot probleem. Unilever en Too Good To Go nemen het voortouw bij de invoering van het ‘kijk, ruik, proef-logo'.
Kijk, ruik, proef
Kijk, ruik, proef
Kijk, ruik, proef
Kijk, ruik, proef

Too Good To Go (TGTG), het platform dat zich inzet om voedselverspilling te voorkomen, sloot recent een pact met voedingsmiddelenreus Unilever. ‘Een belangrijke doorbraak in de strijd tegen voedselverspilling’, noemen de samenwerkende partijen het, waar overigens een zevental minder grote merken c.q. bedrijven (Bertolli en La Vache qui rit) en kleine merken (zie opsomming onderaan) aan meewerken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in