Overslaan en naar de inhoud gaan

La Trappe en Brewdog slaan handen ineen in strijd voor schoon drinkwater

De brouwers steunen het initiatief Made Blue met een limited edition bier ‘Practise What You Preach’.
Practise what you preach
Practise what you preach
Practise what you preach
Practise what you preach

La Trappe brengt in samenwerking met de Schotse brouwerij BrewDog een limited edition-bier uit: Practise What You Preach. Met Practise What You Preach ondersteunen ze samen Made Blue dat strijdt voor schoon drinkwater voor iedereen in de wereld.

related partner content for mobile comes here

De brouwerijen omschrijven hun samenwerking zelf als eentje van ‘where monks meet punks’. ‘Wij representeren twee werelden die in communicatie en bierstijlen stevig van elkaar verschillen. Toch vonden we elkaar in een gedeelde ambitie: de wereld beter doorgeven. Voor ons beiden hoort daar het streven naar schoon drinkwater onlosmakelijk bij.’

Bewijs daarvoor? De abdij, de merkeigenaar van La Trappe, realiseerde enkele jaren geleden de Biomakerij, een ecologische waterzuivering die het afvalwater van de abdij en brouwerij zuivert. BrewDog zegt in 2022 een vergelijkbare waterzuivering te bouwen. ‘In de afgelopen jaren is ons waterverbruik al met 37 procent verminderd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in