Overslaan en naar de inhoud gaan

Harry Dekker (Unilever): 'Belangrijke rol Mindshare bij onze marketing en merkcommunicatie'

Mindshare en Unilever gaan de komende jaren met elkaar door. Harry Dekker en Ruud de Langen reageren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen weekend dat de review die Unilever begin dit jaar internationaal begon heeft geresulteerd in de aanstelling van Mindshare in 60 landen wereldwijd. 

Het gaat daarbij om een continuering van de samenwerking, ook in Nederland. Mindshare werkt sinds 2005 voor Unilever. De verlenging geldt voor drie jaar.

Media Director van Unilever Harry Dekker zegt dat &;onder invloed van veranderend consumentengedrag en een dynamisch medialandschap&; marketing en merkcommunicatie binnen het concern &;een sterke en positieve ontwikkeling&; doormaakt. &;Initiatieven als Crafting Brands for Life, Planning for Agility en de introductie van ons nieuwe communicatiemodel (A.R.T.) illustreren dit. Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor het mediabureau. Gelet op de gerealiseerde successen in de afgelopen jaren en de krachtige visie die Mindshare voor de komende jaren voor ons heeft ontwikkeld, zijn wij verheugd ons partnership te kunnen continueren.&;

related partner content for mobile comes here

Ruud de Langen, ceo Mindshare Nederland: &;We zijn erg blij de tien jaar durende samenwerking te kunnen verlengen. Dit is een huwelijk dat geen moment verveelt. Unilever is niet alleen de grootste adverteerder van Nederland, maar ook de meest progressieve. Het Mindshare-team onder leiding van Atva van Zanten werkt samen met het mediateam van Unilever continu aan innovatie op het gebied van media, waarvan de impact alsmaar groter wordt.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in