Zowel de pandemie als de antiracismebewegingen zorgden er dit jaar voor dat merken versneld gingen experimenteren met purpose-led marketing. Het is duidelijk meer dan alleen een bevlieging. Purpose-led marketing is de afgelopen tien jaar hard gegroeid en tweederde van de hedendaagse consumenten zijn waardegedreven kopers die verwachten dat merken zich inzetten voor maatschappelijke verandering. In 2020 onderzoeken steeds meer merken hoe ze zichzelf kunnen transformeren en onderscheiden, terwijl ze digitaler worden en moeten vertrouwen op hun visie om klanten te werven en te behouden.
Cecelia Wogan-Silva, Google’s Chief Creative Advertising & Purpose-Led Marketing Evangelist, leidt deze sessie over de verwachtingen van de consument, verantwoorde media, creatieve kansen en mogelijke valkuilen. Cecelia maakt gebruik van een praktisch stappenplan, waarmee marketeers een doelgerichte strategie kunnen ontwikkelen in slechts zes stappen. Maak je klaar voor jouw succesvolle, duurzame digitale business.
Meld je hier aan voor onze Google x Dept event op dinsdag 8 december om 16:00 uur!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!