Customer Experience Omdopen Blokker Holding in Mirage Retail Group moet naamsverwarring voorkomen Michiel Witteveen, die het winkelbedrijf in april overnam van de familie Blokker, wil zich weer voornamelijk richten op de Blokker-keten.
Partnerbijdrage Distinctive Brand Assets (DBAs) Waarom zijn ze cruciaal; hoe bouw je ze; hoe onderhoud je ze?
Purpose Marketing Purpose is dé marketingkans van nu De toekomst van geloofwaardige purpose marketing ligt in de handen van de Chief Purpose Officer.
Campagnes Lebara wil meer dan een ‘migrantenmerk’ zijn en stort zich op millennials De flitsende campagne met rapper Extince is het eerste resultaat van de nieuwe positionering.
Premium Purpose Marketing De coming of age van maatschappelijke-impactcampagnes Purpose of pegels? Om merkbouw en maatschappelijke impact samen te laten gaan, zijn vooral een lange adem en geloofwaardigheid nodig.
Customer Experience Omdopen Blokker Holding in Mirage Retail Group moet naamsverwarring voorkomen Michiel Witteveen, die het winkelbedrijf in april overnam van de familie Blokker, wil zich weer voornamelijk richten op de Blokker-keten.
Partnerbijdrage Distinctive Brand Assets (DBAs) Waarom zijn ze cruciaal; hoe bouw je ze; hoe onderhoud je ze?
Purpose Marketing Purpose is dé marketingkans van nu De toekomst van geloofwaardige purpose marketing ligt in de handen van de Chief Purpose Officer.
Campagnes Lebara wil meer dan een ‘migrantenmerk’ zijn en stort zich op millennials De flitsende campagne met rapper Extince is het eerste resultaat van de nieuwe positionering.
Premium Purpose Marketing De coming of age van maatschappelijke-impactcampagnes Purpose of pegels? Om merkbouw en maatschappelijke impact samen te laten gaan, zijn vooral een lange adem en geloofwaardigheid nodig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid