Winnaar PIM Marketing literatuurprijs deelt visie op ‘Happy Profit’

Herman Toch, winnaar van de PIM Marketing literatuurprijs (beste marketingboek 2012), komt deze week met een nieuw boek waarin hij ‘de negatieve spanning rondom winst en groei’ wil wegnemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Happy Profit&; staat voor een nieuwe manier van denken en naar de wereld kijken. Winst is daarbij een beloning en geen doel. 

Toch wil in aantonen dat als CEO’s en marketeers leren om met andere ogen naar de wereld te kijken, er groeimogelijkheden ontstaan om winst ook duurzaam te maken. ‘Dit vereist ondernemerszin, radicale product- en procesinnovaties, andere businessmodellen en nieuwe vormen van samenwerkingen. Al deze aspecten worden in Happy Profit beschreven en theoretisch onderbouwd,’ aldus de uitgever van het boek. ‘Happy Profit schud je als lezer wakker en dwingt je om grensverleggend te denken. Het leert je om jouw wheel of happy fortune te dromen en te bouwen. Een kompas dat  voor jou en voor jouw bedrijf leidt tot een wereld vol Happy Profit.’

In Tijdschrift voor Marketing 7 verscheen een korte samenvatting van Tochs nieuwe werk.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie