Waar liggen de grenzen van live communicatie?

Het mooie van live communicatie is het feit dat alle zintuigen geprikkeld kunnen worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

We kunnen een merk beleven, een product proberen of gelijkgestemden horen en zelfs aanraken. Dat er grenzen aan het aanraken van producten zitten is niet nieuw:

Wist u bijvoorbeeld dat auto's tijdens de AutoRai uitvoerig geprepareerd worden omdat werkelijk ieder mogelijk onderdeel meegenomen wordt?

En we mogen niet zomaar aan elkaar zitten. Maar dat een man bekeurd is omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein is nieuw voor mij.

In Italië is een veroordeeld tot een geldboete van 40 Euro en tien dagen voorwaardelijke celstraf omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein.

Ze hadden elkaar al eerder ontmoet in een forensentrein in Italië maar toen vond de vrouw al dat de man te dicht bij haar zat.
Ik vraag me af hoe we daarmee om moeten gaan bij het organiseren van live events. Moet er een minimale tussenruimte tussen zitplaatsen komen van enkele tientallen centimeters?

Mogen we niet meer te lang naar elkaar kijken omdat de beveiliging je er dan uitpikt en naar buiten gooit?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie