Vooral in Nederland is er weinig aan te verdienen. Maar in de landen om ons heen, daar waar het vaak sneeuwt en regent, hebben de meeste auto-eigenaren twee setjes banden.
Vredestein heeft een aardige positie opgebouwd daar, maar moest van ver komen.
Enkele jaren geleden heeft Vredestein een onderzoek laten verrichten naar haar imago. En (weinig verrassend) Vredestein werd gezien als; 'veel band voor weinig geld'.
Dit is echter niet de positie waar veel geld te verdienen is. Vredestein moest upgraden.
Ze ontwikkelden een nieuwe lijn die hoger geprijsd is en de BMW-rijder moet aanspreken. Ze hebben dit rigoureus aangepakt. Want ze hebben de Italiaanse auto ontwerper Giugiaro volledig de vrije hand gegeven.
Ondertussen zijn ze overgenomen door Amstel, een Russische maatschappij. Vredestein maakt nu de volgende stap met de invoer van een nieuw logo. Dit logo is door Giugiaro ontworpen.
Hoewel het geen revolutionair en vernieuwd logo is vind ik het een hele verbetering.
Het logo wordt gefaseerd geïntroduceerd. Ik heb het al op een vrachtauto gezien en op een poster (foto) in de loop van dit jaar zullen we hier meer van gaan zien.
Tijdens het schrijven ben ik naar de site gesurft en zag ik dat de nieuwe site ook online is. Ziet er goed/beter uit. Toch??
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!