Naast een prominente plek voor de grote merken komt er ook juist meer aandacht voor nieuwe huismerken als Soho en Frendz. Daarmee wordt dezelfde strategie negestreefd als met restaurantketen La Place, die inmiddels al zo'n 25 jaar bestaat.
Een ander aspect waar V&D veel op inzet vormt de verkoop via internet, mobiele telefoon en sociale media. Het is de bedoeling dat het boeken- en cd-gedeelte in de winkels op den duur kleiner zal worden en dat deze ruimte deels opgevuld wordt met grote serviceafdelingen waar klanten online bestelde producten kunnen ophalen.
V&D denkt de transformatie van het warenhuis binnen vijf jaar te kunnen afronden. Vooralsnog lijkt het bedrijf op de goede weg. De omzet is gestegen van 727 miljoen euro in 2007 naar 847 miljoen dit jaar. Voor 2014 staat de opening gepland van twee nieuwe filialen in Uden en Vlaardingen. Het totaal aantal V&D’s in Nederland komt daarmee op 64.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!