Vandejong ontwikkelt 'tools for change' voor Humanitas

Branding agency Vandejong heeft het merkconcept Tools For Change ontwikkeld voor Humanitas, de landelijke vereniging voor maatschappelijke dienstverlening en samenlevingsopbouw.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'Ondanks de hoge naamsbekendheid van Humanitas, weten weinig mensen wat de organisatie precies doet. Daarom heeft Vandejong een communicatiestrategie voor Humanitas ontwikkeld waarmee de organisatie zowel intern als extern kan communiceren. Centraal daarbij staat dat alle middelen die we voor Humanitas hebben gemaakt dienen als tools for change. Een voorbeeld is dat ieder nummer van het nieuwe magazine draait om een ander thema. Die thema’s behandelen we als tijdloze dossiers, die ook een jaar later nog te gebruiken zijn als gereedschap. Het merkconcept en het magazine zijn pas het begin van de herpositionering. Nederland zal nog veel van Humanitas horen de komende tijd’, aldus strateeg Cyril van Sterkenburg.

Het nieuwe magazine wordt op meerdere plekken in Nederland feestelijk gelanceerd tijdens de Wereldhumanismedag op vrijdag 21 juni.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie