Voor wie wat pers wil scoren: doe het nu! In komkommertijd. Deze periode - die zijn naam dankt aan het terugkerende nonnieuws over de lage prijs van de komkommers, zie Villamedia - levert met gemak een paar kolommen op. Of het nu vreemde berichtjes betreft, de jaarlijks terugkerende ufo's of onderzoeksnieuws.
Want ook de universiteiten hebben <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />de zomerstilte ontdekt. Zo haalde een onderzoekje van de Katholieke Universiteit Leuven naar het effect van enge plaatjes op sigarettenpakjes massaal de pers. Van #039;s_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html" title="Gruwelfoto's_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html">Nu.nl, RTL tot Trouw en de Telegraaf. Een soortgelijk onderzoek van 'Groningen', een jaar eerder gehouden, had dezelfde uitkomst, maar aanzienlijk minder media-aandacht . Het persbericht verscheen in februari, vandaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!