Het zebrapad tegenover het Homomonument en dat voor het hoofdkantoor van AkzoNobel aan de Zuidas zullen er vanaf maandag vrolijk bij liggen. Aan de actie is ook een fotowedstrijd verbonden om het evenement te promoten. Abbey Road-achtige foto’s kunnen tot 5 augustus worden getwitterd met #floatingcolors en worden ingezonden via de site. De winnaar ontvangt AkzoNobel-verf ter waarde van 500 euro.
Mike Lightfoot, AkzoNobels Head of Public Affairs (rechts op de foto), zegt over AkzoNobels sponsoring van de Amsterdam Canal Parade: ‘Niemand heeft alle antwoorden, en als je werkt in een omgeving waar iedereen dezelfde achtergrond heeft, dan zal dat zijn beperkingen hebben. Daarom willen we bij AkzoNobel een omgeving creëren waar iedereen de ruimte krijgt om zijn ideeën te ontwikkelen - wat je geslacht, leeftijd, ras of seksuele geaardheid ook is. We zijn er dan ook trots op om sponsor te zijn van de Gay Pride. Met ons thema 'Show your true colors' wil AkzoNobel laten zien hoe we alle vormen van diversiteit omarmen bij onze onderneming.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!