Premium

#Openjeblik: Kumpany bedenkt campagne rondom blikopeners

Eindejaarscampagne van Delta Lloyd staat in het teken van blikopeners, letterlijk en figuurlijk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kumpany bedacht de campagne rondom blikopeners: momenten van inzicht die van grote invloed kunnen zijn op de koers van het leven. Delta Lloyd wil hiermee aangeven dat het vaak kleine dingen zijn die bepalen hoe belangrijke mijlpalen eruit gaan zien. 

In de laatste weken van het jaar deelt Delta Lloyd blikjes uit met daarin een boekje vol met geïllustreerde en inspirerende quotes en verhalen. Ook worden dagelijks blikopeners verspreid via social media en op de .

Credits
Activatiebureau: Kumpany
Strategie & Concept: Ingrid Mesman, Mark Beuving
Project: Benk Dagevos
Copy & Content:
Illustraties: Jetty van Wezel
Casefilm: FromForm.nl

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie