Nieuwe brand identity CliniClowns in de maak

Cliniclowns gaat zijn merkarchitectuur, branding en het design aanpassen. De nieuwe visuele identiteit volgt op een strtegische heroriëntatie vorig jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het uitgangspunt van de nieuwe strategie is om van CliniClowns een ‘uitnodigend en fascinerend’ merk te maken met als doel iedereen in Nederland een ‘magisch moment van een CliniClown te laten ervaren of het belang ervan te laten inzien’. Na een bureauoriëntatie heeft de organisatie ervoor gekozen om de opdracht voor zijn design- en brandingvraagstukken onder te brengen bij Wunder.

Vanaf begin 2015 zullen de werkzaamheden starten en in de lente van 2015 wordt het vernieuwde CliniClowns geïntroduceerd.. Alef de Jong,  oprichter en creatief strateeg bij het strategisch designbureau: ‘Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.’

Communicatiemanager Miranda Kraaijenhagen van CliniClowns: Wij kijken uit naar het traject waarin we gezamenlijk gaan bouwen aan een nieuwe merkarchitectuur voor CliniClowns. En het moment waarop we ook op het gebied van branding, design en communicatie het unieke karakter van onze organisatie gaan uitdragen en versterken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie