Deze week lanceert Danerolles - vooral bekend van de afbakcroissants in blik - een pizzacampagne.
De gedachte achter de campagne formuleert Danerolles zo: 'In het huidige drukke leven hebben mensen steeds meer moeite om tijd vrij te maken voor echte quality time. En als die tijd er wel is, dan is het moeilijk om te bedenken wat te doen - en hoe van die tijd echte quality time te maken. Het met en voor elkaar bakken van je eigen pizza biedt hier uitkomst.' De ceo van Danerolles, Piet Decuypere, vult aan: 'Met Danerolles creëer je echte quality time met de mensen waar je om geeft door middel van de hoogste kwaliteit verse deegproducten waarmee je eenvoudig voor en met elkaar je eigen croissantjes en nu dus ook pizza’s kan maken.'
De nieuwe campagne, die verwezenlijkt is door het net opgerichte bureau Neew, bestaat uit een TV commercial, print, een social activatie en een actiesite. Het bureau: 'De campagne focust op de mooie momenten die ontstaan tijdens het samen bakken van een pizza. Daarnaast moedigt het alle Nederlanders aan om zijn of haar eigen pizza te maken en te delen met vrienden en familie.'
Credits
Account: Danerolles B.V.
Klantverantwoordelijk: Nicole Boekhoorn
Bureau: NEEW (ism POP)
Creatie: Jascha Hoogendijk (NEEW), Lydia de Koning (POP), Patricia de Vries (POP)
Account: Manon Das (POP)
Strategie: Jascha Hoogendijk (NEEW)
Productiemaatschappij: DPPLR
Regisseur: Daniël Dow
Camera: Myrthe Mosterman
Producer: Lotte Kwak
Geluidsstudio: Hein Verhoeven
Lees hier een interview met één van de oprichters van Neew, ex-TBWA'er Jascha Hoogendijk.