Daarmee ontstaat het grootste bedrijf in Nederlandse handen op het gebied van instore entertainment. Met klanten als V&D, Bijenkorf, C&A, Praxis, Prenatal en America Today is The Music Marketeers ruimschoots vertegenwoordigd in de retailmarkt. Door de overname wordt het bedrijf ook een grote speler in de hospitality-branche. In totaal worden op meer dan 5000 locaties muziekvideo’s, kinder-tv en met name achtergrondmuziek van The Music Marketeers gespeeld. Door de overname ontstaat een bedrijf met 20 werknemers en een verwachte omzet dit jaar van 4 miljoen euro. De overname is volgens eigen zeggen gefinancierd uit eigen middelen.
Door de overname komen meer producten beschikbaar en op korte termijn worden de muziek- en muziekvideodatabases van VME en The Music Marketeers samengevoegd, het aantal afspeellijsten wordt uitgebreid en er komt een grotere serviceafdeling. VME is nu nog gevestigd in een eigen pand in Amsterdam-Noord, maar zal op termijn intrekken bij The Music Marketeers in het centrum van Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!