M-Wise heeft in opdracht van Campina een loyalty programma ontwikkeld voor MonChou, met de naam MonChou for You.
Het merk bestaat meer dan 50 jaar en heeft een trouwe schare fans. MonChou for You moet consumenten echter stimuleren nu ook eens een keer iets anders van MonChou te kopen dan alleen maar dat verdraaide vierkante pakje roomkaas...voor alweer een monchoutaart, of zalmrolletjes met bieslook.
Het loyalty programma moet hier verandering in brengen door middel van recepten, nieuwsbrieven, kookwedstrijden en een spaarprogramma.
De makers: 'Binnen MonChou for You worden gebruiksmomenten en -mogelijkheden gecreëerd voor en door gebruikers, door gebruikers ideeën te laten opdoen van MonChou en elkaar, en door in te spelen op de behoefte aan (h)erkenning van hun kookkunsten. Hiertoe biedt MonChou for You de gebruikers toegang tot een receptenbank, nieuwsbrieven met kook- en serveertips, maandelijkse receptenwedstrijden en een spaarprogramma waarmee gespaard kan worden voor uniek MonChou kookgerei en kookworkshops.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!