Begin januari zette Basic-Fit Tatjana Simic aan de kant en verkoos de Amerikaanse acteur Ryan Woodle als nieuw boegbeeld voor zijn campagnes.
Rene Moos, CEO van Basic-Fit: ‘De campagne met Tatjana heeft ons veel goeds gebracht. Maar we willen nu doorpakken, om Basic-Fit in alle landen waar we actief zijn met eenzelfde campagne verder op de kaart te zetten.’
De nieuwe campagne van Basic-Fit werd ontwikkeld in samenwerking met Alfred International en is vanaf deze maand te zien in Nederland en België.
Credits
Eindverantwoordelijke klant: René Moos, John Verhouden, Janine Mazel
Bureau: Alfred International
Account: Budi Gonzalez de Chaves, Piet Honig
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs
RTV-producer: Sophie van Pelt, Anne van Weezel
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Producer: Collin Maas, Huub Meijer
Lighting cameraman/D.O.P: Philip van Volsem
Editor: Martin Heijgelaar, Timo Vonk
Muziek: Goodsounds
Soundstudio: FC Walvisch
Mediabureau: Abovo Media (Rene Disco, Alexandra Meijer en Remko Poggenklaas)