KWF zet campagne stop

'Comedy' voor zorgpersoneel viel bij veel mensen in slechte aarde.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KWF Kankerbestrijding stopt met de campagne Aandacht aub. Op de website van KWF Kankerbestrijding wordt gemeld dat de campagne &;op dit moment meer verwarring dan duidelijkheid schept en daarom haar doel voorbij dreigt te schieten&;.

Het idee achter de campagne was om een &;comedy&; te maken die gericht is op zorgpersoneel dat omgaat met kankerpatiënten. De bedoeling was om de relatie tussen patiënt en zorgverlener &;op een hilarische wijze&; in beeld te brengen. Het filmpje viel bij veel mensen slecht, omdat het de draak zou steken met patiënten en artsen.

KWF Kankerbestrijding reageert als volgt: &;De campagne is zorgvuldig getest en in samenspraak met patiënten en zorgverleners ontwikkeld. Wij staan achter de intentie van de campagne, maar de huidige reacties maken dat wij dit besluit nemen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie