ING Insurance business en ING Investment Management ondergaan een rebranding. De namen veranderen in NN (Investment Partners). De campagne die op pan-Europees niveau wordt uitgerold, is tot stand gekomen middels een samenwerking tussen Khanna\Reidinga en McCann Worldgroup. De campagne bestaat uit televisiecommercials, buitenreclame en printadvertenties.
McGregor verandert zijn naam in de commercial in Ewann McGregor (met twee n’en) om de doelgroep de naamswijziging te laten onthouden. Dit is de film:
Er is gekozen voor het gezicht van McGregor, omdat hij bekend is in de markten waar ING actief is. In de lokale commercials, spreekt McGregor (gedeeltelijk) ook de taal van het land, zoals Roemeens, Grieks, Bulgaars en Tjechisch. In deze commercial hoort u McGregor Hongaars spreken.
In Nederland verandert er niets. Daar zal Nationale-Nederlanden onder dezelfde naam doorgaan. De campagne is dan ook niet bestemd voor de Nederlandse markt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!