MasterCard kiest na een pitch Ketchum als nieuw communicatiebureau voor de Benelux. Ketchum gaat MasterCard helpen het imago als innovatief betaaltechnologiebedrijf steviger neer te zetten. Het eerste wapenfeit in de samenwerking was de lancering van een pilot met biometrisch betalen, waarbij mensen met hun selfie of vingerafdruk betalingen kunnen doen.
Volgens Isabelle Roels, communicatiemanager Benelux van MasterCard, is het merk te weinig zichtbaar geweest, iets waar het met Ketchum 'hard mee aan de slag' gaat. 'Hun visie, sterke persrelaties en dynamiek gaven voor ons de doorslag.'
Tom Janssen, merkstrateeg bij Ketchum: 'Miljoenen Nederlanders betalen elke dag met Maestro en MasterCard pasjes, maar hebben geen idee dat dit bedrijf een pionier is in makkelijke en veilige betaaltechnologie voor morgen. Nu de consument uit steeds meer betaalmethoden kan kiezen, is het tijd de MasterCard-merken meer profiel te geven.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!