An Inconvenient Truth, Part Two

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Morgen begint op Hollywood Boulevard de eerste conferentie over hoe de entertainment industrie om moet gaan met de klimaatproblematiek; .
Het draait hier niet alleen om een zo zuinig en schoon mogelijk productieproces maar óók om de output van dat proces.

Kortom, groene entertainment.

Sprekers zijn onder andere de makers van An Incovenient Truth. De storytelling power van Hollywood is ongekend, zo heeft deze film weer eens laten zien. Maar natuurlijk ook andere entertainment fenomenen als Live Aid en Live Earth hebben hun effect gehad. Hollywood is zich bewust van haar kracht, getuige het programma:

"How can the (music) industry use its influence, whether in record labels, songwriting, performing, and concerts to educate the public?"

"Hot topic: Celebrity Activism."

De kans is dus groot dat het aloude thema 'held red de wereld' een nieuwe dimensie gaat krijgen. Opvallend is dat ook in Hollywood geworsteld wordt met de vraag hoe je hier commercieel mee om moet gaan.

"How can advertisers and brand managers deliver a credible green message to consumers with your existing products? The demand for 'green' products is here, but the ability to deliver has not caught up."

"How can advertising campaigns use environmental themes to enhance their brand? How can publicists and advertisers promote green initiatives without seeming exploitative to influence consumer awareness?"

Straks maar even de samenvatting opvragen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie