Funda introduceerde deze maand de nieuwe functionaliteit ‘Woningruil’. De angst dat het oude huis nog niet verkocht is op het moment dat een nieuw huis gekocht wordt vervalt daarmee. Aan- en verkoop vinden immers gelijktijdig plaats.
Tijdens het door funda georganiseerde evenement ‘Fundament’, waar ruim 1200 makelaars aanwezig waren, werd ‘Woningruil’ geïntroduceerd, toegelicht en ging het ook ‘live’. Ook werd de uiting getoond waarmee funda vanaf deze week de nieuwe service in de markt zet. Deze worden landelijk verspreid onder makelaars (vooral als posters). 'De posters zullen ook in diverse andere (sociale) media hun weg naar de consument vinden', aldus het reclamebureau BSUR.
Credits:
Opdrachtgever: Funda (Real Estate B.V.), Afke van de Klashorst en Gonneke Daris
Bureau: BSUR
Creatie: Ro Mulder, Jurjen Born
Design: Alex de Raaff
Strategie: Stein Janssen, Marieke Dekker
Account: Robbert-Coen Koreman
Traffic manager: Judith Kampman
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!