Fietsfabrikant Gazelle gaat zwaarder inzetten op social

Merkvoorkeur onder jongvolwassenen en teenagers een stuk minder dan bij volwassen vanaf 35 jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Koninklijke Gazelle gaat werken met Amsterdams bureau TamTam als contentpartner voor zijn social kanalen. Die moeten dezelfde uitstraling en beleving krijgen als het Oernederlandse merk ook op zijn website en offline heeft. De merkvoorkeur van Gazelle is onder jongvolwassenen en teenagers een stuk minder dan bij volwassen vanaf 35 jaar.

Rijke content
Gazelle wil via zijn social kanalen de sterke merkbeleving ook voor zijn jongere doelgroepen creëren en uitbouwen. TamTam gaat hierbij onder meer helpen door day to day ‘rijke content’ te creëren en ATL en BTL campagnes te vertalen naar deze kanalen. Rosa Dieker van Koninklijke Gazelle heeft hoge verwachtingen van de samenwerking: ‘Ze snappen ons merk en de manier waarop we de verbinding met onze doelgroepen via de verschillende social kanalen het beste kunnen maken’. Dimi Albers van TamTam is op zijn beurt blij met de nieuwe klant van naam: ‘Gazelle is een ontzettend mooi, écht Hollands merk met een rijke historie. We zijn erg trots dat we hiervoor mogen werken en kijken er naar uit om de verbinding met de genoemde doelgroepen te gaan maken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie