Exact sponsort Formule 1-coureur Max Verstappen

‘Never Stop Improving’ wordt in de campagnes met Verstappen de boodschap

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Max Verstappen, de grote belofte van de Formule 1, heeft een persoonlijke overeenkomst getekend met Exact. De basis voor het partnership vormen de mentaliteit, de ambitie en de drive van zowel de coureur als het bedrijf om de wereldtop te behalen. Exact wil een top-3-speler worden op het gebied van bedrijfssoftware in de cloud voor het mkb. De zeventienjarige Verstappen behoort nu al tot de beste coureurs die Nederland heeft voortgebracht.

Never Stop Improving

Erik van der Meijden, ceo Exact: ‘Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Never Stop Improving’ – is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt.’

Het leven van de fans

Verstappen werkt op creatief gebied samen met design- en onderzoeksinstituut FreedomLab rond community-activatie, om een bredere relevantie te verkrijgen in het leven van zijn fans. Deze samenwerking is erop gericht om het domein van professionele sport, gezondheid en ondernemerschap verder te ontwikkelen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie