Vandaag presenteert Heineken de ‘Pak de Zomer’ campagne (zie televisiecommercial onderaan dit bericht). De ultieme gangmaker van deze zomer, zo zegt de brouwer, is het Heineken Speakerkratje: 'Dat is een wireless en high tech speaker voor je smartphone waarmee je op elke plek een feest kan bouwen. In het park, op het strand of gewoon in de achtertuin. Het speakerkratje is vanaf vandaag verkrijgbaar in supermarkt en horeca.'
Op herhaling
Het is niet de eerste keer dat Heineken met een speaker in de vorm van een kratje komt. In 2007 kwamt de brouwer ook met kleine speakers in de vorm van het Heineken-krat. Die waren destijds aan te sluiten 'op elke mp3-speler of laptop'.
Over het Speakerkratje
Deze speaker met Near Field Audio-technologie voor de smartphone is draadloos en heeft volgens Heineken 'een zeer hoogwaardige geluidskwaliteit'. Het speakerkratje is samen met een 8-pack blik in een actieverpakking verkrijgbaar voor 9,99 euro. In geselecteerde horeca ontvang je het speakerkratje bij een bestelling van een rondje van vijf glazen Heineken bier.
Heineken en muziek
Heineken verbindt zijn naam aan muziek onder meer door zijn aanwezigheid op zomerfestivals zoals Lowlands, Decibel, North Sea Jazz, Mysteryland, Sensation en Concert at Sea. Vanaf eind juni geeft Heineken duizenden tickets weg voor 'de allerbeste festivals'.
Credits
Heineken: Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen en Reinoud Ottervanger, Paul Tholen
Bureau: TBWA\Neboko
Productie maatschappij: Blue Dophin media
Regisseur: Chiem van Houweninge Jr.
Mediastrategie: Starcom
Speakerkratje: BrandPremiums