Nederland kent twee miljoen mensen met huidproblemen, waarvan ruim 400.000 mensen last hebben van eczeem. In opdracht van Dermalex, realiseerde Fortress Social Branding het platform eczeem.nl. Yigal Roos, CEO Fortress Social Branding: 'Het platform biedt patiënten een plek in hun zoektocht naar een oplossing en manieren voor de omgang met hun eczeem. Met de website ligt de nadruk vooral op persoonlijke ervaringen en tips, verzameld door een groep 'brand ambassadors'. Door middel van actieve monitoring hebben wij de afgelopen tijd verschillende brand ambassadors geïdentificeerd. Door hen via gastblogs te betrekken staan we voortdurend met de doelgroep in contact en biedt het platform een meerwaarde voor de eczeempatiënt.'
Jolinda van der Heide, brand group manager bij Omega Pharma Nederland: 'Het platform draait om het creëren van relaties tussen consumenten en het merk Dermalex. Onze doelstelling is om van Dermalex het meest betrokken en patiëntgerichte merk in de markt te maken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!