Door de technologie die door Plot Projects is ingebouwd in de app van Fashionchick.nl, is het voor het shopping platform mogelijk om berichten te sturen wanneer iemand in de buurt is van een bepaalde locatie.
‘We zijn nu al erg te spreken over CTR van de test. Deze manier van adverteren komt niet 'spammy' over en wordt gezien als een zeer welkome tip. Met de Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf hebben wij een range van 200 meter aangehouden, aangezien kleinere geofences doorgaans een hogere conversie hebben. Wij kregen de tip van Plot Projects om de openingstijden toe te voegen, hierdoor krijgen gebruikers nooit een bericht terwijl de Bijenkorf gesloten is. Wel zo handig als je bedenkt dat er vaak uitgaansgelegenheden rondom de Bijenkorf locaties liggen. In de kroeg ben je nou niet echt in de “shopping-mood”,’ aldus Ellen Snijder, founder Fashionchick.
De app is te downloaden via de Itunes-store en Google Play.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!